close

9219970  

望穿秋水…終於收到我的第一個主題盒了

最近郵局速度真的是越來越慢了…我的盒子一直卡在L.A.上不來 [淚]

如今它終於在我懷裡了

同期推出的還有中藥盒跟全麥盒...但我只入手了牛奶盒

不過我看過了其他兩盒的開箱文…果然…就只有牛奶盒最深得我心XD

307e40  
打開來看…除了東西塞得滿滿之外…盒子裡還飄出陣陣牛奶香!!!!

太讓人激動了...我個人特別喜歡牛奶香味

先來介紹一下裡面的產品吧

a6163a0  

1)      Hello Everybody Bubble Bath Steam milk 牛奶浴鹽25g

這是正貨 $4USD

“Here’s the perfect beauty get-away for girls out there who’s feeling weary and stressed out after a long day. Take a hot, bubble bath with Hello Everyone’s stream milk, and its mild vanilla fragrance and abundant steam bubbles will gently soothe both your body & mind. The almond oil, chamomile and rosemary leaf extracts also included in the product help soften and nourish skin.”


盒裡大部份的香味都是從它身上出來的

能在冬天泡一個牛奶浴的話感覺會非常棒哦

不過現在是夏天…誰會在那麼熱的天氣下洗泡泡浴?

所以要等到冬天才能拿出來享受囉>//////<

希望泡的時候不會忍不住把它一口喝掉吧XD

a61eaf0  

2)      Hello Everybody nature holic body lotion milk 牛奶身體乳液300ml

這是正貨 $25USD

“This all-natural body lotion is made from organic goat milk which is extremely gentle, moisturizing, and fast-absorbing. It’s also rich in aloe vera, honey, lemon balm, and spear mint extracts and thus carries a very strong moisture-locking formula to keep your skin smooth and supple. ”


這是跟浴鹽同牌子的身體乳液

它也是盒中牛奶香的主角之二

因為運送的旅途太艱巨了…乳液從瓶子漏出來=''=

還好外面有包裝包著…不是的話我心都碎了

不過總比斷掉的唇膏、碎掉的眼影好啦XDD

我想牛奶味的身體乳液很少見吧!想到我都己經流口水了

 

9279220  

3)      Pure smile choosy lip scrub @ chamomile milk 唇部去角質磨砂25g

這是正貨 $11USD

“This gentle choosy lip scrub is packed with all sorts of natural goodies - sugar, peach extracts, milk protein extracts, chamomile extracts, bees wax – for removing dead skins, deeply nourishing, and adding an extra luster to your dry, chapped lips.”



其實這款唇部磨沙真的嚇了我一跳…居然有25g

這樣子足夠你一年內每天磨吧[喂]

它這一款有推出5種口味:巧克力、黑糖、香桃牛奶、小甘菊牛奶、香草蜜糖

牛奶盒裡會從香桃牛奶跟小甘菊牛奶之中隨機送出…我拿到的是奇怪的小甘菊牛奶口味Orz

我個人是覺得它可以當作一般臉部磨沙[因為我的skinfood臉部磨沙快用完了…要找代替品]

至於巧克力口味的唇部磨沙…到底會不會出現在7月底的巧克力盒子呢?

我很期待…因為我也入手了=3=

9285f90  

4)      Pure smile milk mask pack essence面膜系列 - 牛奶 23ml

這是正貨 $1USD

“Replenish your complexion into a baby-face with this milk mask pack rich in milk protein nutrients which aid in hydrating and smoothing out uneven skin texture.”


Pure smile的面膜我早就用過了…也收集了其他不同的口味…只是一直在拖文而己XD

我會把它安排在我的發文清單裡比較"顯眼"的位置吧…呵呵呵

 

a633180  

5)      Skin ceramic donkey milk and argan oil multi steam cream 純天然神奇驢奶面霜 100ml

這是正貨 $34USD

“No chemical preservatives, no artificial fragrance, no artificial coloring! Made from 100% organic argan oil and natural donkey milk, known to be more nutritious than milk or goat milk and most similar to mothers’ breast milk, this multi steam cream delivers intensive hydration and nutrition deep down into your skin. The whipped cream-like texture allows it to absorb softly and quickly as well.”


Steam cream!!!![尖叫]

這盒子居然有我從2~3年前就一直想要的steam cream!!!!

Steam cream是從英國開始流行…也拿過2010,2011的CEW rewards

它的特徵是很大很大一個鐵罐

英國牌子steam cream的鐵罐會推出不同設計...讓你用完後作收藏品

我剛開始以為是牛奶steam cream…之後才發現它是驢奶[大驚]…更有營養…成份更珍貴了

我對它萬分期待>/////<

92ab390  

6)      Enesti rice & milk foaming cleanser大米牛奶潔面乳120ml

這是正貨 $15USD

“A foam cleanser made from mineral-rich hot spring water and packed with rice & milk extracts, this product will thoroughly cleanse deep into your pres yet deliver rich moisture, leaving your skin glowing with a natural translucence! ”


裡面居然有潔面乳Orz

我對潔面乳的興奮度是零…因為我大概半年才會用完一條

加上家裡的潔面乳也不少

不過看在它是大米牛奶的份上…感覺可以美白…所以就算了XD自己留著吧


9296170  

7)      Pure smile choosy lip pack milk 唇膜-牛奶 1each

這是正貨 $1USD

“Pamper your chapped lips with Pure Smile’s choosy lip pack abundant in milk protein extracts for strengthening the moisture level and reviving the juicy glow of your lips. This easy-to –apply lip patch will help maintain healthy, silky smooth lips!”


最後一款是Pure smile的唇膜…這產品我早就寫過review了

最驚訝的它居然是我這個blog裡最最最最受歡迎的一篇文章@@

我己經把它用掉了…不會再另外發文XD

http://lalamint.pixnet.net/blog/post/343243637



這一個牛奶盒太棒了!直接大敗了紅茶盒…登上我心目中的top 2 XD (top1= lucky box 2, top 3=紅茶盒)

最特別的是…你可以一次過把盒中的產品享受完

牛奶浴--->潔面乳--->唇部磨沙--->唇膜--->牛奶面膜--->Steam cream--->身體乳液

之後你就會成為牛奶妹了XDD
97u2rs   

價錢:$23USD+$6.99   @加送$5 memepoint

產品總值:$91 USD

最後你會發現…這一次裡面的東西都是正貨哦…好棒>/////<

我非常期待接下來的巧克力盒

arrow
arrow
    全站熱搜

    薄荷小芹 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()